Veilig thuis in een welvarend Vilvoorde

DE KRACHT VAN VERANDERING OP KRUISSNELHEID BRENGEN…

De kracht van verandering ook in onze Zennestad op kruissnelheid brengen. Daar draait het bij de verkiezingen van 14 oktober om.

Zes jaar geleden kreeg onze N-VA ploeg het vertrouwen van de Vilvoordenaar om onze stad mee te veranderen. Die verandering was nodig. Onze Zennestad snakte naar een nieuw bestuur, een bestuur met een nieuwe dynamiek.

Onder impuls van N-VA Vilvoorde is de focus van het stadsbestuur op enkele cruciale thema’s aangescherpt. Problemen werden eindelijk benoemd en keuzes werden gemaakt. De komende 6 jaar moeten we nu volop vaart maken en geen stappen terugzetten.

Vilvoorde is vandaag niet alleen financieel gezonder, maar ook heel wat investeringen werden opgestart om onze stad aangenamer en leefbaarder te maken. We denken dan aan onze vernieuwde Leuvensestraat, de heraanleg van de Grote Markt met een ondergrondse parking, 4 fonteinen en de bouw van ons nieuw woonzorgcentrum Filfurdo.
Deze belangrijke investeringen zorgen er niet alleen voor dat we terug kunnen genieten van onze mooie stad, maar creëerden ook een klimaat waar ondernemers opportuniteiten kunnen ontdekken.

En wie ondernemen zegt, zegt groei, zegt werkgelegenheid, zegt toekomst.

Onze stad is klaar voor de toekomst. Rond ons verrijst een modern Vilvoorde. De snelst groeiende stad van Vlaanderen verdient een ambitieus beleid dat al haar inwoners maximaal kansen biedt.

Overtuigd van onze visie voor een veilig, Vlaams en welvarend Vilvoorde, wenst N-VA Vilvoorde hierin het voortouw te nemen.
We hebben een straffe ploeg en een sterk programma samengesteld. Een centrumrechts, streng maar rechtvaardig, Vlaams beleid is de beste garantie opdat de Pjeirefretters terug fier kunnen worden op hun Zennestad.

We nodigen u dan ook uit om op de volgende bladzijden ons programma nader te ontdekken, u te overtuigen van onze zienswijze en uiteindelijk ook uw vertrouwen te mogen ontvangen om het de volgende zes jaar nog beter te mogen doen. Dit alles op basis van
onze drie centrale thema’s: Veilig, Verantwoordelijk en Vlaams.

We hebben alvast het volste vertrouwen in de toekomst.

U ook?

Ontdek dan ook ons volledig uitgewerkt programma in de pdf in bijlage.